Op welke tijden is jullie klantenservice beschikbaar?
openingstijden maandag tot en met zondag van 10:00 tot 22:00 uur
Mag er muziek afgespeeld worden op de sloep?
ja dat mag maar niet te hard ivm geluidsoverlast.
Hoe kan je contact met ons krijgen?
Dat kan via info@sloephurengroningen.nl en 050-…….. .
Kan de opstapplek gewijzigd worden?
Wanneer ons een mailtje stuurtje met jouw verzoek dan kunnen wij kijken of het in de vaarplanning voor de betreffende dag nog in te passen valt.
Vanaf waar vertrekt de sloep?
de sloep vertrekt op de afgesproken op en af stap locatie welke is vermeld op jouw reservering.
Hoe wijzig ik het aantal personen?
Door een mailtje te sturen naar info@sloephurengroningen.nl
Hoe annuleer/wijzig ik de reservering?
door een mailtje te sturen naar info@sloephurengroningen.nl . Je krijgt binnen 24 uur reactie.
Veel gestelde vragen
Van maandag tot en met zondag van 09:00 tot 21:00
Zeker kan dat, maar niet te luid in verband met overlast voor anderen.
Dit kan via info@sloephurengroningen.nl en telefonisch op 06-3651 5130
Als je ons een email stuurt met dat verzoek dan kijken wij of dat mogelijk is. U ontvangt hierover zo snel mogelijk bericht van ons.
De sloep vertrekt op de afgesproken op- en afstaplocatie welke is vermeld op jouw reservering.
Door een mailtje te sturen naar info@sloephurengroningen.nl. Je krijgt binnen 24 uur een reactie.
Door een mail te sturen aan info@sloephurengroningen.nl . Je krijgt binnen 24 uur reactie.